.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده پدر بهشاد علیزاده قهرمان مازندرانی نجات غریق جهان ؛
آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید
آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !

شمال نیوز:  ناحقی ها برای بهشاد علیزاده قهرمان مازندرانی نجات غریق جهان که بدون رکوردگیری و انتخابی از تیم ملی کنار گذاشته شده ادامه دارد و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس هیئت نجات غریق استان نتوانستند حق این جوان را بگیرند.

به گزارش شمال نیوز، متاسفانه با وجود کسب مدال طلای جهانی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و هیئت نجات غریق استان مازندران نه تنها حتی یک حمایت‌ معمولی هم از این ورزشکار با آتیه مازندرانی انجام ندادند ، بلکه هیچ تلاشی جدی هم برای جلوگیری از تضییع حق مسلم این قهرمان جهان برای عضویت در تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا انجام ندادند و حالا در آستانه رقابت‌های جهانی نجات‌غریق در کشور ایتالیا نام بهشاد علیزاده در لیست اعزامی تیم‌ملی به این مسابقات حضور ندارد. 

بسیاری از کارشناسان معتقدند حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پیگیری و احقاق حق ورزشکاران مازندرانی بسیار ضعیف است و نمی تواند برای استان مازندران که سرآمد ورزش کشور است و بیشتر مدالهای جهانی را ورزشکاران این استان کسب نموده اند یک حامی جدی و استوار باشد. 

متاسفانه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در قبال کار بسیار بزرگ و با ارزشی که بهشاد علیزاده انجام داده حمایت خوب و موثری انجام نداده و هیچ حمایتی از این ورزشکار آینده دار مازندرانی که می تواند مدال های خوش رنگ بیشتری در مسابقات جهانی برای کشورمان کسب نماید نکرده است. ظاهرا جناب رنگرز به جای انجام وظیفه و دفاع از حقوق تضییع شده ورزشکاران مازندرانی در فکر حفظ پست و مقام خویش است تا مبادا با تغییر دولت از این پست برکنار شود.

البته در این رابطه چند هفته قبل حسن رنگرز دیداری حضوری با بهشاد علیزاده و پدرش در دفتر کارش انجام داده و سپس صحبتی تلفنی با رییس فدراسیون نجات غریق کشور انجام داد ولی نکته مهم اینجاست که مسئولین فدراسیون نجات غریق کشور به دروغ به آقای مدیرکل ورزش استان اعلام کردند که بهشاد علیزاده نفر ششم تیم ملی شده و با توجه به اینکه بهشاد علیزاده و پدرش صراحتا اعلام کرده اند که هیچ مسابقه انتخابی و رکوردگیری انجام نشده و حاضرند در هرجای ایران در مسابقات انتخابی و رکوردگیری شرکت کنند، حداقل انتظار از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران این بود که در مقابل سخنان خلاف واقع که تنها به قصد تضییع حق بهشاد علیزاده صورت گرفته قاطعانه بایستد و لااقل از مسئولین فدراسیون نجات غریق کشور این پرسش را مطرح نماید که مسابقه انتخابی و رکوردگیری تیم ملی در کجا و در چه تاریخی انجام شده است. 

حال پس از هفته ها پیگیری بهشاد علیزاده و پدرش برای احقاق حقوق شان، بهمن علیزاده پدر بهشاد علیزاده در نامه ای سرگشاده به دکتر حسینی پور استاندار مازندران از وی خواسته است همانگونه که در مراسم معارفه اش به عنوان استاندار مازندران اعلام کرد که استاندار جوانان بدون پارتی است به داد قهرمان مازندرانی نجات غریق جهان برسد و از طریق وزیر ورزش و جوانان جلوی این حق کشی ناعادلانه را بگیرد. 

بهمن علیزاده با چنان اطمینانی در این نامه صحبت کرده که در نامه اش خطاب به دكترحسینی پور استاندار مازندران نوشته که « اینجانب حاضرم همين فردا مسابقات انتخابي و ركوردگيري در هر كجاي اين مملكت كه مقرر فرماييد بعمل آيد و اگر بهشاد عليزاده نفر ششم گرديد حاضرم بدون هيچ گونه شرطي در مقابل استانداري به دار اويخته شوم.»

 

نامه دردمندانه پدر بهشاد علیزاده را بخوانید:

بسمه تعالي 

جناب اقاي دكتر حسيني پور استاندار محترم مازندران 

عرض سلام و ادب خسته نباشيد خدمت جنابعالي و كليه همكاران محترمتان كه شبانه روز مشغول به خدمت جهت رفع مشكلات و سربلندي اين استان ميباشید. 

اينجانب بهمن عليزاده از مربيان و پيشكسوت در رشته شنا و نجات غريق ميباشم و بيش از چهل سال در اين رشته بعنوان ورزشكار و مربي و داور و سرپرست فعاليت صادقانه نموده ام و حاصل تمامي اين زمان كه با پشتكار و تلاش فراوان و هزینه های بالا ، قهرمانی فرزندم بهشاد علیزاده در مسابقات جهانی ( سیزم) که دو ماه قبل در کشور هلند برگزار گردید و با غرور فراوان سرود و پرچم جمهوري اسلامي ايران نواخته گرديده و پرچم جمهوري اسلامي ايران در ميان ديگر كشور ها برافراخته گرديد. لازم به توضيح ميباشد كه اين مهم براي اولين بار در تاريخ شنا و نجات غريق ايران ميباشد كه در مسابقات جهاني بزرگسالان صاحب مدال طلاي جهاني توسط ورزشكار مازندراني بهشاد عليزاده گرديده و ركورد ملي را نيز جابجا نموده است.

جناب اقاي دكتر؛ فرزندم ٧ سال عضو تيم ملي ميباشد و نزديك به ٢٤سال عضو تيم نجات غريق و غواصي شنا و سه گانه و دريايي اين استان بوده و در تمامي مقاطع براي سربلندي اين استان عناوين مختلفي را نیز كسب نموده است و چندين بار نيز در غير رشته تخصصي به تيم ملي دعوت گرديده است. بهشاد عليزاده پس از برگشت از مسابقات جهاني كه خود را آماده براي مسابقات جهاني ايتاليا نموده بوده است در عين ناباوري از اردوي تيم ملي حذف ميگردد.

واينجانب كه پيگير حذف نامبرده از تيم ملي ميگردم به اينجانب ميگويند كه هيچ گونه مصاحبه اي انجام ندهيد چرا نميدانم؟! جناب اقاي دكتر حسيني پور اينجانب پس از مراجعه به رياست هيات استان و فدراسيون و مدير كل ورزش و جوانان هيچگونه جواب قانع كننده اي به اينجانب ندادند و طي مصاحبه اي كه دبير محترم فدراسيون از طرف شبکه خبر انجام گرفته جناب اقاي رواسي زاده فرموده اند كه بهشاد عليزاده نفر ششم تيم ملي ميباشد. جناب اقاي دكتر نميدانم چرا و چگونه به خودشان اين حق را ميدهند كه اينگونه قضاوت نمايند كه در اردوي تيم ملي هيچ گونه ركوردگيري به عمل نيامده است و بايد خدمتتان عرض نمایم نه تنها سرمربي تيم ملي و بلكه اعضاي فدراسيون نه حرمت سن و سال اينجانب و موي سپيد و نان و نمك را زير پا گذاشته و به دروغ چنين اظهاراتي را اعلام مينمايند. 

استاندار محترم سوال من اين است كه كسي كه نزديك به ٧سال عضو تيم ملي بوده است و طي اين مدت نيز در سكوهاي قهرماني كشور كه همين سال گذشته و همچنين عنوان دار و مقام اول جهاني و داراي ركورد ملي ميباشد و صداي تمام رسانه ها و خبر گزاريها به حمايت از اين قهرمان خاموش گردد.

از انجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم جناب اقاي دكتر اين دردودل اين دلسوخته و پا به سن گذاشته ميباشد. جناب اقاي دكترحسینی پور اینجانب حاضرم همين فردا مسابقات انتخابي و ركوردگيري در هر كجاي اين مملكت كه مقرر فرماييد بعمل ايد و اگر بهشاد عليزاده نفر ششم گرديد حاضرم بدون هيچ گونه شرطي من در مقابل استانداري به دار اويخته شوم.

جناب اقاي دكتر اين چه ظلمي است كه در حق جوانان اين استان ميشود و بدينوسيله اينجانب درخواست حق خواهي از ان مقام را دارا ميباشم و از آن مقام در خواست ميگردد و هر گونه که صلاح ميدانيد از طريق وزير ورزش وغير اين مهم را پيگيري گردد كه هميشه يارو ياور هم استانيها بوده ايد از شما نهايت تشكر را دارم. دلسوخته بهمن عليزاده

تنها امید این جوان مازندرانی که پس از سالها تمرین و زحمات فراوان توانسته قهرمان مسابقات جهانی نجات غریق سیزم شود به دکتر حسینی پور استاندار مازندران است تا تا پای کار بیاید و از تضییع علنی و با دروغ حق این جوانِ مازندرانی قهرمان جهان جلوگیری کند و ثابت کند واقعا و در عمل حامی جوانان بدون پارتی مازندرانی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.